Najczęściej zadawane pytania

 Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 

1. Jak odnaleźć odpowiedni typ lustra?

W sklepie można skorzystać z wyszukiwarki wpisując w nią pożądane frazy lub skorzystać z utworzonych kategorii. W razie problemów z wyborem lustra zawsze można skontaktować się z naszymi doradcami pod numerem (32)700-37-17 lub mailowo na info@lustromat.pl .
 

2. Jak złożyć zamówienie?

Proces zamówienia jest bardzo prosty! Gdy znajdziesz swój ulubiony typ lustra wystarczy, że klikniesz DODAJ DO KOSZYKA, a następnie wypełnisz formularz zamówienia oraz dokonasz płatności. W razie jakikolwiek problemów skontaktuj się z nami! 
 

3. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Opłacenie zamówienia odbywa się za pośrednictwem bezpiecznych płatności internetowych tj: PayU, kartą kredytową, kartą debetową, przelewem tradycyjnym lub za pobraniem (u kuriera).
 

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Produkty tworzymy indywidualnie dla każdego klienta. Wysyłka zamówionego lustra następuje zwykle na następny roboczy. Za początek terminu realizacji zamówienia uznaje się wysłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji - następuje to po otrzymaniu wszystkich najważniejszych informacji oraz płatności.
 

5. Jak realizowane są wysyłki na terenie Polski i za granicę?

Realizujemy wysyłkę za pomocą firmy kurierskiej w kraju jak i za granicę. Czas dostawy zależy od kraju (wysyłki zagraniczne wyceniane są indywidualnie).

- Wysyłka w Polsce zajmuje około 1-2 dni robocze.

- Wysyłka w Europie zajmuje około 3-5 dni roboczych.

- Wysyłka do USA zajmuje około 2-3 dni roboczych.

- Wysyłka w inne miejsca może zająć około 4-6 dni roboczych.
 

6. Jaki jest koszt zamówienia?

Koszt zamówienia zależny jest od typu, jak również od wymiaru lustra. Po wybraniu dowolnego lustra, po przejściu do koszyka pojawi się całkowita kwota zamówienia.



Do każdego zamówienia należy doliczyć koszt wysyłki.
 

7. Co zrobić jeśli przesyłka zostanie uszkodzona?

Jeżeli podczas odbioru przesyłki od kuriera zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie opakowania, koniecznie otwórz ją w obecności kuriera. Jeśli został uszkodzony również produkt to koniecznie od razu sporządź z kurierem protokół szkody. Następnie prześlij go na info@lustromat.pl wraz ze zdjęciem uszkodzenia. Po otrzymaniu zgłoszenia, wyślemy do Ciebie nowy, pełnowartościowy produkt.
 

8. W jaki sposób złożyć reklamację?

Jeżeli dostarczony do Ciebie produkt jest niezgodny z zamówieniem - ma zły rozmiar, kadr, materiał lub zamówienie jest niekompletne, poinformuj nas o tym niezwłocznie! Wyślij maila na info@lustromat.pl dołączając do niego zdjęcia wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wyślemy do Ciebie prawidłowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.

 

9. Czy można zwrócić zamówiony produkt?

Sklep Lustromat.pl oferuje 14 dni na zwrot standardowego produktu. Pamiętaj jednak, że zwracany produkt nie może być uszkodzony bądź używany. Do przesyłki zwrotnej dołącz dowód zakupu lustra oraz swoje dane osobowe wraz z numerem konta, na który chcesz, abyś mi Ci zwrócili pieniądze. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni roboczych od dnia otrzymania niezbędnych informacji oraz produktu.

 

   

JEŚLI NADAL MASZ JAKIEŚ PYTANIA, NAPISZ DO NAS!