1. Strona główna
  2. Array ( [cid] => 1196 [parent] => 615 [level] => 2 [photo_id] => [photo_tab_id] => [type] => text [visible] => 1 [add_date] => 2021-10-29 10:24:27 [number] => 7 [path] => 2,615 [name] => Reklamacje i zwroty [pagename] => [subname] => [h1name] => Reklamacje i zwroty [descr] =>

     

    REKLAMACJE

    1. Okres gwarancyjny na produkty oferowane w naszym sklepie wynosi 24 miesięcy.

     

    2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar jest niezgodny z umową (rękojmia). Rękojmia za wady jest wyłączona w przypadku kupującego nie będącego konsumentem lub Przedsiębiorcą o cechach konsumenta.

     

    3. Jeżeli Towar posiada wadę, Klient ma prawo do:

    a) żądania wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

    b) ma prawo odstąpić od umowy tylko i wyłącznie w momencie kiedy, sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową, brak zgodności z umową występuje nadal, z oświadczenia sprzedawcy wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie. 

     

    4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

     

    5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemne lub mailowej na adres Sprzedawcy. Złożenie reklamacji w formie elektronicznej na adres info@lustromat.pl przyspieszy czas realizacji reklamacji.

     

    6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia doręczenia reklamacji, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

     

    7. Podstawą do wniesienia reklamacji są wady techniczne produktu, takie jak:
    - niewłaściwy rozmiar,
    - niewłaściwy kadr,
    - niewłaściwy rodzaj materiału
    - brak którejkolwiek z części składowych zamówienia

     

    8. Reklamacjom nie podlega:

    - Zgłoszenie , że motywy takie jak np. brokat, złoto, srebro, beton, marmur, pordzewiała blacha, drewno itp. nie wygląda jak w rzeczywistości. Motywy są nadrukowane przez co mogą się różnić wyglądem od ich prawdziwych odpowiedników. Refleksy światła nie są elementami grafiki.

    - Różnica w kolorach. Odcienie gotowego produktu mogą różnić się delikatnie od wizualizacji ze względu na kalibrację monitora, na którym ogląda się przedmioty, maszynę drukującą i rodzaj użytego tuszu – różnica w odcieniach nie jest powodem do reklamacji.

    - Poprzednie zamówienie miało inny kolor. Zamówienia tworzone w innym przedziale czasowym w przypadku domawiania towaru mogą się delikatnie różnić odcieniami i kadrem, ponieważ wszystkie produkty wytwarzamy po otrzymaniu zamówień.

    - Uszkodzenia mechaniczne (ingerencja w produkt, przypalenia, niewłaściwe zastosowanie)

    - Uszkodzenia powstałe przy użytkowaniu wynikające z upływu czasu (np. przetarcia) nie podlegają reklamacjom.

    - Gwarancji nie podlega oświetlenie led

     


    Prawo odstąpienia od warunków umowy

    [descr_short] => [descr_extra] => [meta_title] => Reklamacje i zwroty - Lustromat.pl [meta_descr] => [meta_keywords] => [link] => /reklamacje-i-zwroty [link_rewrite] => /reklamacje-i-zwroty [meta_canonical] => [og_title] => [og_description] => [og_photo_id] => [og_type] => website [is_loop] => 1 [sections] => [descr_seo] => [photo_ext] => [photo_add_date] => [photo_size] => [photo_dim] => [photo_code] => [photo_add_by] => [photo_file_name] => [photo_view_name] => [photo_catalog] => [photo_price] => [photo_author] => [photo_name] => [photo_descr] => [photo_link] => [photo_attr_link] => [photo_pin_x] => [photo_pin_y] => [photo_pin_link] => [photo_pin_photo] => [photo_pin_title] => [photo_pin_label] => [ogphoto_ext] => [ogphoto_add_date] => [ogphoto_size] => [ogphoto_dim] => [ogphoto_code] => [ogphoto_add_by] => [ogphoto_file_name] => [ogphoto_view_name] => [ogphoto_catalog] => [ogphoto_price] => [ogphoto_author] => [ogphoto_name] => [ogphoto_descr] => [ogphoto_link] => [ogphoto_attr_link] => [ogphoto_pin_x] => [ogphoto_pin_y] => [ogphoto_pin_link] => [ogphoto_pin_photo] => [ogphoto_pin_title] => [ogphoto_pin_label] => ) 1
  3. Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

 

REKLAMACJE

1. Okres gwarancyjny na produkty oferowane w naszym sklepie wynosi 24 miesięcy.

 

2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar jest niezgodny z umową (rękojmia). Rękojmia za wady jest wyłączona w przypadku kupującego nie będącego konsumentem lub Przedsiębiorcą o cechach konsumenta.

 

3. Jeżeli Towar posiada wadę, Klient ma prawo do:

a) żądania wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

b) ma prawo odstąpić od umowy tylko i wyłącznie w momencie kiedy, sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową, brak zgodności z umową występuje nadal, z oświadczenia sprzedawcy wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie. 

 

4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

 

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemne lub mailowej na adres Sprzedawcy. Złożenie reklamacji w formie elektronicznej na adres info@lustromat.pl przyspieszy czas realizacji reklamacji.

 

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia doręczenia reklamacji, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

 

7. Podstawą do wniesienia reklamacji są wady techniczne produktu, takie jak:
- niewłaściwy rozmiar,
- niewłaściwy kadr,
- niewłaściwy rodzaj materiału
- brak którejkolwiek z części składowych zamówienia

 

8. Reklamacjom nie podlega:

- Zgłoszenie , że motywy takie jak np. brokat, złoto, srebro, beton, marmur, pordzewiała blacha, drewno itp. nie wygląda jak w rzeczywistości. Motywy są nadrukowane przez co mogą się różnić wyglądem od ich prawdziwych odpowiedników. Refleksy światła nie są elementami grafiki.

- Różnica w kolorach. Odcienie gotowego produktu mogą różnić się delikatnie od wizualizacji ze względu na kalibrację monitora, na którym ogląda się przedmioty, maszynę drukującą i rodzaj użytego tuszu – różnica w odcieniach nie jest powodem do reklamacji.

- Poprzednie zamówienie miało inny kolor. Zamówienia tworzone w innym przedziale czasowym w przypadku domawiania towaru mogą się delikatnie różnić odcieniami i kadrem, ponieważ wszystkie produkty wytwarzamy po otrzymaniu zamówień.

- Uszkodzenia mechaniczne (ingerencja w produkt, przypalenia, niewłaściwe zastosowanie)

- Uszkodzenia powstałe przy użytkowaniu wynikające z upływu czasu (np. przetarcia) nie podlegają reklamacjom.

- Gwarancji nie podlega oświetlenie led

 


Prawo odstąpienia od warunków umowy